Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis analyzes the online marketing communication of Foreigners s. r. o. company during the pandemic of SARS-CoV-2. The theoretical part is dedicated to general principles regarding the significance and different types of digital marketing. The analytical part consists of analysis of company’s current state, internal and external analyses of digital marketing communication as well as a competitive benchmarking for their validation through comparison. The results are complemented by statistical data extracted from Google Analytics tool and distributed accordingly in SWOT analysis. The last part of the thesis proposes appropriate online marketing solutions based on the results from the analytical part.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Křivská, Adéla ; Zohrabyan, Hripsime (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení online marketingové komunikace vybrané společnosti, která povede jak k většímu zisku firmy, tak i ke zvýšení povědomí o firmě.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Svobodová, Anežka ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku online marketingové komunikace společnosti Sýry & Vína Večerka. Věnuje se především podpoře prodeje a reklamě. Práce se zakládá na poznatcích popsaných v první, teoretické části práce. Analytická část zkoumá a vyhodnocuje současný stav společnosti, konkurenčních firem a na závěr je doplněná o marketingový výzkum. Na základě získaných výsledků analýz jsou navrženy změny na úpravu online marketingové komunikace.
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
On-line marketingová komunikace
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.